Prekių grąžinimas ir keitimas

1. Prekių pristatymas

1.1. Prekės pristatomos per „Omniva“ arba „LP Express“ paštomatus.
1.2. Pardavėjas įsipareigoja išsiųsti prekes per 7 darbo dienas ir pristatyti jas Pirkėjui per 1–3 darbo dienas po išsiuntimo. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl Force Majeure aplinkybių.
1.3. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
1.4. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
1.5. Pristatymas nėra įskaičiuotos į prekės kainą, siuntimo išlaidas nustato Pardavėjas:

1.5.1. “Omniva” paštomatu taikomas 2,70 Eur mokestis.
1.5.2. „LP Express“ paštomatu taikomas 2,50 Eur mokestis.

1.5.3. Siuntimas į vietoves, kuriose negalimi "Omniva" ar "LP Express" paštomatai gali būti suderinamas susisiekus asmeniškai.
1.6. Jei nėra galimybės užsakytų prekių pristatyti viena siunta, Pardavėjas turi teisę pristatyti prekes keliomis siuntomis.
1.7. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

2. Prekių kokybės garantija

2.1. Visos prekės, parduodamos „Gal paskaitom“ internetinėje parduotuvėje, yra laikomos optimalioje temperatūroje, apsaugotos nuo tiesioginių saulės spindulių ir kitų kenksmingų veiksnių.
2.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
2.3. Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims daiktų kokybės garantijos nesuteikia, galioja atitinkamų teisės aktų numatyta garantija.

3. Prekių grąžinimas ir keitimas

3.1. Kokybiškos prekės atgal nepriimamos ir nekeičiamos.

3.2. Grąžintinos yra tik nekokybiškos, brokuotos, ar klaidingai išsiųstos prekės.

3.2.1. Prekės kokybė vertinama po pirmojo skalbimo, kadangi šviežiai atspausdinta prekė gali turėti ekologiško grunto likučių, kurie pasišalino pirmojo skalbimo metu.

3.2.2. Nekokybiška preke yra laikoma prekė su neišnykstančiais spalvos, audinio ar formos defektais.

3.3. Pirkėjui gavus brokuotą, pažeistą ar apgadintą prekę, Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją nedelsiant (ne vėliau kaip per 3 darbo dienas) nuo prekės pristatymo dienos el. paštu egle@galpaskaitom.lt, laiško pavadinimo eilutėje nurodydami savo prekių užsakymo numerį ir prierašą „Nekokybiška prekė“. Laiške nurodykite prekės pavadinimą ir trumpai aprašykite broko pobūdį. Pardavėjas įsipareigoja per 3 darbo dienas informuoti Pirkėją dėl prekių grąžinimo eigos.
3.4. Pardavėjas įsipareigoja per 14 dienų įvertinti galimai brokuotą, pažeistą ar apgadintą prekę. Jei prekė bus įvertinta kaip brokuota, pažeista ar apgadinta, Pardavėjas prekę pakeis nauja.
3.5. Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis 3.2.2. punkte numatyta teise, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar brokuota, pažeista, sugadinta prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas negali gražinti analogiškos prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus.
3.6. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

3.7. Jei užsakydami prekes padarėte klaidą (pvz., užsakėte kitą prekę panašiu pavadinimu), nedelsdami informuokite apie tai, kad norite pakeisti/atšaukti užsakymą el. paštu egle@galpaskaitom.lt. Laiško pavadinimo eilutėje nurodykite savo užsakymo numerį ir prierašą „Klaidingas užsakymas“. Tokiu atveju, jei Pardavėjas dar bus neišsiuntęs siuntos, jis įsipareigoja užsakymą atšaukti. Tačiau, jei Pardavėjas prekę jau bus išsiuntęs žr. 3.2 punktą.